Privātuma politika uzņēmumā Dokers

PASŪTĪJUMA VEIKŠANA

Izvērtējot klientu vēlmes un vajadzības, esam izveidojuši ērtu un viegli lietojamu tiešsaistes veikalu. Jūs esat pāris “klikšķu” attālumā, lai iegādātos kokskaidu granulas ar piegādi vai iespēju saņemt ražotnē. Lai veiktu pasūtījumu, Jums nepieciešams veikt sekojošas darbības:

  • Izvēlieties produkta daudzumu.
  • Precīzi norādiet informāciju par maksātāju.
  • Pasūtījuma formā atzīmējiet, vai vēlaties iegādāties granulas ar piegādi, vai saņemt ražotnē.
  • Iegādājoties pilnas paletes vai Big Bagus ar piegādi, izvēlieties opciju “Ar piegādi”, ievadiet piegādes adresi un informāciju par personu, kas piegādes adresē pieņems preci un parakstīs transporta pavadzīmi.
  • Iegādājoties granulu maisiņus ar piegādi, izvēlieties opcijas:
    • Piegāde ar Kurjeru – ievadiet piegādes adresi, un informāciju par personu, kas piegādes adresē pieņems preci un parakstīs pavadzīmi;
  • Iegādājoties granulas ar iespēju saņemt ražotnē, izvēlieties opciju “Bez piegādes”, ievadiet informāciju par personu, kas ieradīsies ražotnē saņemt preci.`

Ievadot prasīto informāciju par pasūtījumu, Jums tiks piedāvāta iespēja norēķināties ar maksājuma karti vai internetbanku. Ievadot kredītkartes, debetkartes (Visa, MasterCard, Maestro) vai citus prasītos datus, un apstiprinot maksājumu, pasūtījuma summa tiek automātiski rezervēta. Visi SIA “dockers” tiešsaistes veikalā veiktie maksājumi ir droši un tiek garantēta pilnīga maksātāja datu aizsardzība.

Kad izdarīsiet pasūtījumu, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums, kas sevī ietvers:

  • Klienta vārdu, uzvārdu/uzņēmuma nosaukumu;
  • Pārdevēja kontaktinformāciju;
  • Preces aprakstu, skaitu un cenu (EUR, ieskaitot PVN);
  • Pasūtījuma summu, ieskaitot piegādes izdevumus, ja tādi būs;
  • Maksājuma veidu;
  • Pirkuma datumu;
  • Pasūtījuma apstiprinājuma numuru;

Kad SIA “Dockers” saņems maksājuma apstiprinājumu par veiksmīgi notikušu maksājumu, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta informācija par preces nodošanu piegādei.

Ja būsiet granulas iegādājies ar iespēju saņemt ražotnē, tad e-pastā saņemsiet datumu, kad varēsiet ierasties pēc preces.

  • Piegādes cena tiek aprēķināta automātiski izvēloties atbilstošu piegādes veidu.
  • Piegādes cena ir atkarīga no kopējā pasūtījuma apjoma un piegādes vietas.
  • SIA “Dockers” ir tiesīgi mainīt cenas bez iepriekšēja brīdinājuma. Šādas izmaiņas neattiecas uz pasūtījumiem, kas ir veikti pirms cenu maiņas.
  • No brīža, kad SIA “Dockers” saņems apmaksu par pasūtījumu un Jūs saņemsiet pasūtījuma izsekošanas numuru e-pastā, piegāde tiks nodrošināta 5-20 darba dienu laikā (UZMANĪBU! Sakarā ar lielo pieprasījumu, piegādes laiks var būt ilgāks). Ja, neparedzētu apstākļu dēļ, piegādei būs nepieciešams vairāk par 5-20 darba dienām, ar Jums sazināsimies, lai par to informētu. Piegāde tiek nodrošinātas uz norādīto adresi tikai darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00.
  • Vismaz 30 minūtes pirms piegādes uz Jūsu norādīto adresi, transporta pakalpojumu sniedzējs ar Jums sazināsies telefoniski, lai informētu par savu ierašanos.
  • Piegādes brīdī saņēmējam ir jābūt pieejamam norādītajā adresē. Pretējā gadījumā tiks veikta atkārtota piegāde un Jums tiks izrakstīts papildus rēķins par atkārtotas piegādes izmaksām.
  • Ja pēc izsekošanas numura saņemšanas seciniet, ka piegādes dienā nevarēsiet pieņemt pasūtījumu, tad ne vēlāk kā divas darba dienas pirms paredzētās piegādes par to ir jāinformē SIA “Dockers” zvanot pa mobilo tālruni +37127880012 vai sūtot e-pastā uz [email protected] .
  • Palešu izcelšana no transportlīdzekļa ir iekļauta piegādes cenā. Ar pacēlāju palete tiks nolaista līdz zemei un transporta pakalpojumu sniedzējs ar rokas ratiņiem nocels paleti no pacēlāja. Ņemiet vērā, ka autovadītājs paleti, no tās izcelšanas vietas, pārvietos tikai 5 metru rādiusā no automašīnas atrašanās vietas.
  • SVARĪGI: Preci varēs pieņemt tikai tas cilvēks, kuru būsiet norādījis kā preces saņēmēju, pasūtījuma veikšanas brīdī. Preces pieņemšanas brīdī ir jāparaksta transporta pavadzīme, kas apliecinās, ka prece ir saņemta.
  • Prece tiks piegādāta uz Jūsu norādīto adresi. Automašīna, kas ieradīsies Jūsu piegādes adresē ir 9 metrus gara, 2,45 metrus plata un 4 metrus augsta.  Ja piebraukšana un preces izkraušana nav iespējama norādītajā adresē, tad transporta pakalpojumu sniedzējs preci izkraus tuvākajā, iespējamajā vietā.
  • Lai nodrošinātu granulu piegādi:
    • Piebraucamā ceļa un vārtu platumam ir jābūt vismaz 3 metrus platam.
    • Ceļa segumam jābūt stabilam un stingram, lai pa to droši varētu pārvietoties kravas mašīna, kuras pilna masa pārsniedz 10 tonnas.
    • Ziemas periodā, iebraucamajam ceļam jābūt notīrītam.
    • Pievērsiet uzmanību, lai Jūsu piegādes adrese atrodas vietā, kur nav ierobežojoša ceļa zīme, kas liegtu transportlīdzeklim, kas pārsniedz 10 tonnu svaru, iebraukt teritorijā.
    • Veicot piegādes privātmāju rajonos, Jums jānodrošina, lai kravas mašīnai būtu pietiekami liela, brīva teritorija, lai veiktu apgriešanās manevrus.
  • Ja Jums ir aizdomas, ka, veicot piegādi, varētu rasties sarežģījumi ar piebraukšanu pie izkraušanās adreses vai preces izkraušanu, pirms pasūtījuma veikšanas, lūdzu sazinieties ar SIA “Dockers”, lai konsultētos par iespējamām piegādes alternatīvām un papildus izmaksām, kas varētu rasties.
  • Ja preces piegādes adresē tiek konstatēts, ka preci nav iespējams izkraut tā, kā Jums tas ir nepieciešams, tad Jums tiks piedāvātas alternatīvas par papildus samaksu.
  • Ja esat iegādājies preci ar piegādi, un, pircēja vainas vai neuzmanības dēļ, kāds no augstāk minētajiem piegādes un preces saņemšanas nosacījumiem netiek pildīts vai netiek nodrošināts, lai garantētu veiksmīgu piegādi, tad, saskaņojot ar pircēju, tiks veikta atkārtota piegāde. Pircējam tiks izrakstīts atkārtotas piegādes rēķins (kas būs 100% no sākotnējās piegādes cenas) un pēc rēķina apmaksas, piegāde tiks veikta atkārtoti.
  • Pavadzīmes oriģināls būs piestiprināts pie vienas no paletēm.
  • Brīdī, kad SIA “Dockers” saņem apmaksu par pasūtījumu, Jums e-pastā tiks nosūtīts datums, no kura sākot, 7 kalendāro dienu laikā Jums ir jāierodas pēc preces. Ja, tehnisku iemeslu dēļ, nevarēsim nodrošināt preces saņemšanu šajā laikā, Jūs tiksiet par to informēts.
  • Ražotne un preces saņemšanas vieta atrodas Institūta iela 1b, Salaspils, Salaspils pilsēta, Salaspils novads, LV-2169.
  • Preci iespējams saņemt ražotnē Katru dienu šādos laikos:
    • Iepriekš vienojoties , vai pēc norādītajiem laikiem ,kas tiks izsūtīti epastā veicot sūtijumu
  • SVARĪGI: Tikai tā persona, ko būsiet norādījis kā preces saņēmēju, preces saņemšanas brīdī varēs parakstīt pavadzīmi un saņemt pavadzīmes oriģinālu. Un tikai tajā automašīnā, kuras reģistrācijas numuru būsiet norādījis pasūtījumā, varēsim iekraut preci. Ja informācija mainās par preces saņēmēju un/vai automašīnas reģistrācijas numuru, tad par to ir jāinformē SIA “Dockers”, vismaz vienu darba dienu pirms plānotās preces saņemšanas dienas. Pretējā gadījumā, prece netiks izsniegta.
  • Preces cenā tiek iekļauta preces iekraušana Jūsu transportlīdzeklī ar autokāru.
  • Prece, ražotnē, tiks izsniegta rindas kārtībā.
  • Atteikuma tiesības ir izmantojamas 14 dienu laikā, no preces saņemšanas dienas.
  • Atteikuma tiesību izmantošana nozīmē “paziņošanu” par atteikšanos no pasūtījuma, proti, “paziņojuma par atteikumu” iesniegšanu vai nosūtīšanu tirgotājam.
  • Ja Jūs vēlaties atteikties no apmaksātā pasūtījuma, tad, saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma, otrās nodaļas, 12.panta, 9.apakšpunktu, Jūs sedzat preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas,kā arī visas preces papildus izmaksas lai nogādātu un izkrautu viņu noliktavā ,kas ir 100% no preces vērtības .
  • Atpakaļatdošanas tiešās izmaksas – tās ir izmaksas, kuras rodas, lai preci nogādātu no pircēja līdz pārdevējam.
  • Ja atsakāties no pasūtījuma brīdī, kad tiek veikta piegāde no SIA “Dockers” puses, tad pircējs sedz preces atpakaļatdošanas izdevumus, kas ir 250% no sākotnējās sūtijuma summas cenas. Šajā gadījumā SIA “Dockers” nodrošinās preces atgādāšanu ražotnē.
  • Ja atsakāties no pasūtījuma brīdī, kad piegāde no SIA “Dockers” puses jau ir notikusi, vai, ja preci esat saņēmis ražotnē, saņemto preci 14 dienu laikā lūdzam nogādāt SIA „Dockers” Institūta iela 1b, Salaspils, Salaspils pilsēta, Salaspils novads, LV-2169. Pircējs ir atbildīgs par preces nogādāšanu SIA “Dockers” ražotnē un pircējs sedz visus transporta izdevumus,kā arī visus izdevumus ,kas ir saisīti ar izkraušanas darbiem ražotnē ,kas sastāda 100% no darijuma summas, kas saistīti ar preces nogādāšanu SIA “Dockers” ražotnē.
  • Ja atsakāties no pasūtījuma brīdī, kad piegāde vēl nav uzsākta, vai pirms esat atbraucis uz ražotni, pēc anketas iesniegšanas, nedēļas laikā anketa tiks izskatīta un tiks paziņots vai vai SIA “Dockers” varēs atgriez šo summu.
  • Aizpildītu, ieskenētu atteikuma tiesību veidlapu, kopā ar pirkumu apliecinošu dokumentu lūdzam nosūtīt uz SIA „Dockers” e-pasta adresi [email protected].
  • Ja vēlaties atgriezt preci, tai jābūt oriģinālajā iepakojumā, tieši tādā pašā stāvoklī, kā Jūs to saņēmāt.

Mēs saglabājam un apstrādājam tikai tos personas datus, kas nepieciešami, lai varētu izpildīt līgumā norunātās saistības. Jūsu personas dati tiek šifrēti. SIA “Dockers” nav pieeja klienta interneta bankas un citiem maksājuma datiem, jo lietotājs maksājuma veikšanas brīdī tiek novirzīts uz attiecīgās bankas aizsargātu lapu.

SIA “Dockers” tiešsaistes veikals www.dokers.lv tā pat kā vairums citi tiešsaites veikali, izmanto sīkdatnes jeb cookies. To lietošanas noteikumi ir saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem. Sīkdatnes fails tiek saglabāts lietotāja datorā un palīdz ērtāk lietot SIA “Dockers” tiešsaites veikalu. Sīkdatnes ļauj mums sekot mājas lapas lietotāja aktivitātēm un uzlabot iepirkšanās kvalitāti. Jūs varat atslēgt sīkdatņu izmantošanu interneta pārlūka programmā, bet tas var ietekmēt normālu tiešsaistes veikala darbību. Lietojot www.dokers.lv vietni, Jūs piekrītat sīkfailu lietošanai.

Häufig gestellte Fragen

Wie viel kosten Pellets?

Die aktuellen Pelletpreise finden Sie stets in unserem Online-Shop https://www.dokers.lv

Ist im Pelletpreis die Mehrwertsteuer enthalten?

Der vor dem Hinzufügen des Produkts zum Warenkorb angezeigte Pelletpreis enthält keine Mehrwertsteuer. Beim Kauf von Pellets gibt es drei Mehrwertsteuersätze:

  • 0% – für juristische Personen, die Mehrwertsteuerzahler sind;
  • 12% – für natürliche Personen;
  • 21% – für juristische Personen, die keine Mehrwertsteuerzahler sind.

Der entsprechende Mehrwertsteuersatz wird auf den Warenkorb angewendet, sobald der Kunde über seinen Status informiert wird.

    Sind Pellets verfügbar?

    Wenn die Pellets in unserem Online-Shop zum Kauf verfügbar sind und keine Benachrichtigung erfolgt, dass die Pellets ausverkauft sind, dann sind sie verfügbar und Sie können Ihre Bestellung sicher aufgeben.

    Wie lange dauert die Lieferung von Pellets?

    Die Lieferzeit für Pellets ist variabel und hängt von der Nachfrage und der Jahreszeit ab. Im Frühling und Sommer kann die Lieferung 5-10 Werktage dauern, im Herbst und Winter bis zu 15 Werktage. Aber meistens liefert unser Logistikunternehmen es in diesen 5-10 Tagen.

    Wie viel kostet die Lieferung?

    Die Versandkosten sind im Warenkorb ersichtlich und werden unter Berücksichtigung der gewünschten Pelletmenge und der genauen Lieferadresse (Postleitzahl zwingend) automatisch berechnet.

    Wie viele Pellets können in einem Auto geliefert werden?

    Es ist möglich, 1 bis 10 Pelletpaletten in einer Lieferung zu transportieren. Wenn die Bestellung mehr als 10 Paletten umfasst, werden zwei Autos zur Lieferung bereitgestellt.

    Welche Art von Auto erfolgt die Lieferung?

    Das Auto, das am Lieferort ankommt, wiegt etwa 12 Tonnen, ist 9 Meter lang, 2,45 Meter breit und 4 Meter hoch. Das Fahrzeug ist mit einer Hebebühne zum Entladen der Paletten aus dem Auto und Palettenrädern für den Transport von der Hebebühne ausgestattet. Bitte beachten Sie, dass der Fahrer die Paletten nur 5 Meter vom Standort des Autos entfernt bewegt.

    Was muss für eine erfolgreiche Lieferung sichergestellt werden?

    Sollte die Zustellung der Ladung aus Verschulden des Empfängers nicht möglich sein, werden die Kosten für die Rücksendung der Ware an das nächstgelegene Schenker-Terminal in Rechnung gestellt.
    Auf der Straße sollte es keine Gewichtsbeschränkungen geben. Die Standardlieferung erfolgt bei Fahrzeugen, deren Gesamtgewicht 10 Tonnen übersteigt.
    Wenn der Kunde Einschränkungen hinsichtlich der Breite oder Höhe der Zufahrtsstraße hat, besteht die Wahl zwischen:

    • Die Lieferung sollte aufgeteilt und mit einem Auto durchgeführt werden, dessen Gesamtgewicht 5 Tonnen nicht überschreitet und das gleichzeitig 2 Tonnen liefern kann. Dem Kunden entstehen zusätzliche Versandkosten (50% der Gesamtversandkosten für jede weitere Fahrt).
    • Lieferung per Bus, der jeweils 2 Tonnen liefern kann, Umladen am Terminal und Verpacken der Palette. Der Kunde hat die Möglichkeit, die manuelle Verpackung zu wählen, da das Gewicht einer Einheit 500 kg nicht überschreiten darf.

    Bei Lieferungen in Wohngebiete ist es wichtig, dass der Fahrer die Möglichkeit hat, den Lieferort zu verlassen. Das bedeutet sichere Wendemanöver oder Ausstiege auf der gegenüberliegenden Seite (ohne Nutzung der Rückansicht).
    Der Empfänger muss die Anrufe des Managers beantworten.
    Die Lieferung ist nicht für den Manipulator bestimmt.
    Die Breite der Zufahrtsstraße und des Tores muss mindestens 4 Meter betragen. Die Straßenoberfläche muss stabil und fest sein, um ein Lastfahrzeug mit einem Gesamtgewicht von mehr als 10 Tonnen sicher unterzubringen.
    Bitte achten Sie darauf, dass die unteren Äste die Zufahrt mit dem Auto nicht behindern. Im Winter muss die Zufahrt geräumt werden.
    Bei Lieferungen in Wohngebiete ist eine ausreichend große, freie Fläche zum Rangieren des LKW vorzusehen.
    Das Entladen von Paletten aus einem Auto erfordert einen stabilen Untergrund, auf dem Palettenräder zum Absenken der Paletten verwendet werden können. Wenn der Entladebereich mit Gras, Kies oder Sand bedeckt ist, bereiten Sie bitte ein festes Material (Brett, Metall-/Holzplatten usw.) vor, auf dem die Paletten platziert werden können.

    Wird der Fahrer Pellets in den Raum bringen?

    Der Lieferservice beinhaltet nicht den Transport von Pellets aufs Zimmer und kann nicht bestellt werden.

    Wie wird die Lieferung der Bestellung benachrichtigt?

    Am Tag der Zustellung Ihrer Bestellung an den Kurier erhalten Sie von DB Schenker eine SMS an die in der Bestellung angegebene Telefonnummer. Durch Öffnen des Weblinks, der in der Nachricht, die Sie erhalten, gesendet wird, können Sie den vorgeschlagenen Liefertermin bestätigen oder einen günstigeren Termin auswählen. Am Tag der Lieferung ruft der Fahrer 1 Stunde vor Ankunft an. An diesem Tag sollten Sie auf den Kurier warten.

    Wie kann ich meine Pelletbestellung bezahlen?

    Im Online-Shop haben Sie die Möglichkeit, Ihre Einkäufe per Kreditkarte zu bezahlen oder das Online-Banking zu nutzen. Alle im Online-Shop von SIA „Dokers“ durchgeführten Zahlungsvorgänge sind sicher und der vollständige Schutz der Daten des Zahlers ist gewährleistet. Sie können beim Kauf von Produkten für uns nur in bar bezahlen.

    Kann ich die Pellets selbst aus der Fabrik entnehmen?

    Kunden haben die Möglichkeit, Pellets in unserem Online-Shop zu kaufen und in unserer Fabrik abzuholen, die sich in der Institūta-Straße 1b, Salaspils, Stadt Salaspils, Provinz Salaspils, LV-2169 befindet. Zuvor müssen Sie jedoch +371 27880012 anrufen, um einen Liefertermin zu vereinbaren. Die Zahlung für den Kauf von Pellets kann online im Geschäft erfolgen und Sie können die Produkte dann selbst für uns in Empfang nehmen; Barzahlung wird nur bei Bestellungen in unserem Namen akzeptiert.

    de_DEGerman